Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
PRIMA PAGINĂ
SCURT ISTORIC
ATRIBUTII
CADRU LEGAL
CONDUCEREA
PETITII ONLINE
INFORMAŢII PUBLICE
DECLARAȚII DE AVERE
BULETIN INFORMATIV
RESURSE UMANE
LINKURI UTILE
CONTACT/AUDIENŢE
DECLARAŢII DE INTERESE
FOTO
PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
SCHENGEN
SALARII
BUGET ȘI BILANȚ CONTABIL, SITUAŢIE PLĂŢI
ACHIZIŢII PUBLICE
 

 

 
 

Apelarea numărului 112 reprezintă o cale rapidă de a comunica cu dispeceratele locale de urgenţă (Poliţie, Jandarmerie, Pompieri, Ambulanţă) în timpul unei situaţii de urgenţă. Se consideră o SITUAŢIE DE URGENŢĂ atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Jandarmeriei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa , proprietatea şi mediul. Exemple de situaţii de urgenţă : • Omor; • Atac armat; • Atentat; • Tâlhărie; • Tulburarea gravă a ordinii şi liniştii publice; • Dezertări; • Evadări; • Trafic şi consum de droguri; • Furturi; • Accident de circulaţie soldat cu victime sau cu persoane blocate în autovehicule; • Explozii; • Electrocutări; • Căderi de la înălţime; • Surpări de teren; • Accident grav la metrou; • Accident de aviaţie; • Accident feroviar; • Probleme medicale grave; • Incendii; • Inundaţii. Modalitatea de procesare a unui caz: 1. un cetăţean apelează 112 pentru a semnala un accident de circulaţie grav, soldat cu victime omeneşti; 2. sistemul identifică numărul de telefon al persoanei care a semnalat cazul; 3. se determină numele şi adresa abonatului postului telefonic prin căutare automată în baza de date (la fel se procedează şi in ţările Uniunii Europene, S.U.A. şi Canada, fiind o măsură necesară pentru aflarea veridicităţii apelului); 4. operatorul cere apelantului date despre natura cazului; 5. se transmit toate datele la dispeceratele Poliţiei, Jandarmeriei, Ambulanţei şi Pompierilor, în funcţie de natura cazului (această operaţiune se realizează în 2-3 secunde); 6. dispecerii stabilesc rapid mijloacele de intervenţie care participă la soluţionarea cazului; 7. pe hartă se afişează conexiunea caz - mijloace de intervenţie; 8. Cine sună la 112 trebuie să raspundă la urmatoarele întrebări: » Ce urgenţa are? » Unde este urgenţa? » Unde se află? » De la ce număr de telefon sună? » Cum se numeşte? Apelantul trebuie să rămână la telefon pentru a furniza detalii suplimentare asupra urgenţei şi pentru a primi recomandările operatorilor agenţiilor de urgenţă.

 
 
 
 
Sesizaţi faptele de corupţie ale personalului M.A.I.
Linia Verde
0800.806.806
linie telefonică gratuită a Direcţiei Generale Anticorupţie

Februarie

BULETIN INFORMATIV NR. 1 Deschiderea anului de pregătire a cadrelor militare, la Jandarmeria Sălaj
BULETIN INFORMATIV NR. 2 Viitori ofițeri în practică la Jandarmeria Sălăjeană
BULETIN INFORMATIV NR. 3 Peste 400 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 264 000 lei au fost aplicate, în luna Februarie, de Jandarmeria Română
BULETIN INFORMATIV NR. 4 Infracțiuni la regimul silvic
BULETIN INFORMATIV NR. 5 Acțiuni preventiv – educative în rândul elevilor
BULETIN INFORMATIV NR. 6 Evaluarea activității Inspectoratului de Jandarmi Județean Sălaj în anul 2015
BULETIN INFORMATIV NR. 7 Un jandarm român instruiește polițiști ucraineni
BULETIN INFORMATIV NR. 8 Jandarmi români medaliați de Președintele Poloniei
BULETIN INFORMATIV NR. 9 Activitatea desfășurată de Jandarmeria Română în anul 2015
BULETIN INFORMATIV NR. 10 Întâlnire cu reprezentanții cluburilor sportive la sediul Jandarmeriei Sălăjene
BULETIN INFORMATIV NR. 11 Locotenent colonelul Sebastian Cucoș comandantul Detașamentului de Misiuni Internaționale al Jandarmeriei Române din Kosovo - 2008
BULETIN INFORMATIV NR. 12 Faptele antisociale sancționate de jandarmi
BULETIN INFORMATIV NR. 13 Misiuni executate în zona de responsabilitate de jandarmii sălăjeni în perioada 21-26 februarie 2016